lundi 10 mars 2014

Bilan 1

Qui parle?  
C'est Anne qui parle.
Elles parlent de qui ?
Elle parle de Pierre.
Pierre est comment ? 
Il et jeune ,grand etc.
Qu’est-ce qu’il aime ?
- Vous aimez la danse ? (Théâtre, cinéma, sport).
- Oui, j’aime beaucoup la danse. Et vous ?
- Moi aussi, j’aime la danse.
- Vous aimez le français ?
 - Oui, j’aime beaucoup le français
Quelle langue parlez-vous?
Vous parlez français ?(japonais, chinois, russe…)
  -Oui, je parle français.
Elle s’appelle comment ?
Elle s'appelle Anne
 Quelle est la nationalité de Anna?
Anne est  armenienne. 


 Il/Elle  habite où ?
- Elle habite Paris.
Quelle musique elle aime ?
Bonjour Corinne, vous aimez la  musique (le théâtre, cinéma, danse).
- Oui, j’aime beaucoup la musique, .
 Surtout quel type de musique ?
-Surtout la musique classique
Quelle est sa profession ?
Elle est actrice
.Qui est- ce ? 
C’est Edit Piaf. Elle est chanteuse.
C’est moi                   C’est nous
C’est toi                     C’est vous
C’est lui                     C’est eux
C’est elle                   C’est elles


Questions

1.Tu aimes la musique classique (le théâtre japonais, le cinéma américain, la musique moderne, la danse moderne,le cinéma français, la danse espagnole, la chanson française, la théâtre arménien). 
2.Vous aimez le théâtre arménien ou la musique arménienne.- (Le théâtre arménien ou le théâtre japonais, le sport français ou le sport américain, la danse arménienne ou la danse latine, le cinéma américain ou le cinéma français, la musique classique ou la musique moderne
.3. Devinez    Il est chanteur. Il est arménien. Il habite en France. Qui est- ce ? 
 2. Elle est chanteuse. Elle est américaine. Elle est blonde. Elle est petite. Qui est- ce ?  
3. Il est français. Il est footballeur. Il est brun et grand. Il habite en France. (Garou, Roberto Carlos, Patricia Kaas, Mher Mkrtchian, , Victor Hugo, Christian Dior.

10 commentaires:

  1. Shushan Yeprikyan
    Bilan 1
    Qui parle? –ով է խոսո՞ւմ
    C'est Anne qui parle.–աննան է խոսում
    Elles parlent de qui ?–ում մասին են խոսո՞ւմ
    Elle parle de Pierre.–նա խոսում է պիեռից
    Pierre est comment ? – պիեռը ինչպիսի՞ն է
    Il et jeune ,grand etc.–նա մեծ է և երիտասարդ
    Qu’est-ce qu’il aime ?–նա ինչ է սիրո՞ւմ
    - Vous aimez la danse ? (Théâtre, cinéma, sport).–դուք սիրո՞ւմ էք պարը, թատրոն, կինոթատրոն, սպորտ
    - Oui, j’aime beaucoup la danse. Et vous ?–այո ես սիում եմ պարը։ Իսկ դո՞ւք։
    - Moi aussi, j’aime la danse.–այո ես էլ եմ սիրում պարը
    - Vous aimez le français ?–դո՞ւք խոսում էք ֆրանսերեն
    - Oui, j’aime beaucoup le français–այո ես սիրում եմ ֆրանսերեն
    Quelle langue parlez-vous?–ինչ լեզուներով էք խոսո՞ւմ
    Vous parlez français ?(japonais, chinois, russe…)–Արդյո՞ք խոսում էք ֆրանսերեն, ճապոներեն, չինարեն, ռուսերեն
    -Oui, je parle français.–այո ես խոսում եմ ֆրանսերեն
    Elle s’appelle comment ?–ինչ է նրա անունը
    Elle s'appelle Anne–նրա անունը Աննա է
    Quelle est la nationalité de Anna?–Աննան որտեղից է
    Anne est armenienne. –Աննան Հայաստանից է

    —————
    Il/Elle habite où ?—Նա որտեղ է ապրում
    - Elle habite Paris.–նա ապրում է փարիզում
    Quelle musique elle aime ?–ինչ երգ է նա հավանո՞ւմ
    Bonjour Corinne, vous aimez la musique (le théâtre, cinéma, danse).–ողջույն կոռինե, դուք սիրում էք երաժշտություն
    - Oui, j’aime beaucoup la musique, .–այո ես սիրում եմ երաժշտություն
    Surtout quel type de musique ?–ինչ ժանռի երաժշտություն եք լսում
    -Surtout la musique classique–դասական
    Quelle est sa profession ?–ինչ մասնագիտությո՞ւն ունեք
    Elle est actrice–ես դեասան եմ
    .Qui est- ce ? –ո՞վ է սա
    C’est Edit Piaf. Elle est chanteuse.–նա Էդիթ Պիաֆն է։ Նա երգչուհի է։
    C’est moi –սա ես եմ C’est nous–սա մենք ենք
    C’est toi–սա դու ես C’est vous–սա դուք եք
    C’est lui–սա նա է C’est eux–սա նրանք են
    C’est elle–սա նա է C’est ellesսա նրանք են

    RépondreSupprimer
  2. Ո՞վ է խոսում:
    Աննան է խոսում:
    Ու՞մ հետ է խոսում:
    Նա Պիերի հետ է խոսում:
    Պիերն ինչպիսի՞ն է:
    Նա երիտասարդ է,բարձրահասակ և այլն:
    Ի՞նչ է նա սիրում:
    Դուք սիրու՞մ եք պարել.
    -Այո ես շատ եմ սիրում պարել:Իսկ դու՞ք.
    -Ես նույնպես սիրում եմ պարել:
    Դուք սիրու՞մ եք ֆրանսերենը.
    -Այո ես շատ եմ սիրում ֆրանսերեն:
    Ին՞չ լեզուներով եք խոսում դուք:
    Դուք խոսու՞մ եք ֆրանսերեն.
    -Այո ես խոսում եմ ֆրանսերեն:
    Ի՞նչ է նրա անունը:
    Նրա անունը Աննա է:
    Ո՞րն է Աննայի ազգությունը:
    Աննան Հայ է:

    Որտե՞ղ ես բնակվում:
    Ես բնակվում եմ Փարիզում:
    Ի՞նչ երաժշտություն ես սիրում:
    Բարև Կորին,դուք սիրու՞մ եք երաժշտություն:
    Այո ես սիրում եմ երաժշտություն:
    Հատկապես,ի՞նչ երաժշտություն եք սիրում:
    Հատկապես սիրում եմ դասական:
    Ո՞րն է նրա մասնագիտությունը:
    Նա դերասանուհի է:
    Ո՞վ է նա:
    Նա Էդիտ Պիաֆն է:Նա շանսոն է:
    Սա ես եմ Սա նրանք են
    Սա քոնն է Սա ձերն է:
    Սա նրանն է Սա նրանցն է
    Սա նրանն է(աղջկա) Սա նրանցն է(աղջիկների համար)

    Ժորա Ավետիսյան և Գրիգոր Երիմյան

    RépondreSupprimer
  3. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Qui parle? Ով է խոսում
      C'est Anne qui parle. Աննան է խոսում
      Elles parlent de qui ? Ինչի մասին են նրանք խոսում
      Elle parle de Pierre. Նրանք խոսում են Պիեղի մասին
      Pierre est comment ? Ինչպիսին է Պիեղը
      Il et jeune ,grand etc. Նա երիտասարդ է, մեծ և այլն
      Qu’est-ce qu’il aime ? Ինչ է նա սիրում
      - Vous aimez la danse ? (Théâtre, cinéma, sport). Դուք սիրում եք պարել (թատրոն, կինո, սպորտ)
      - Oui, j’aime beaucoup la danse. Et vous ? Այո ես սիրում եմ պարել, իսկ դուք
      - Moi aussi, j’aime la danse. Ես նաև սիրում եմ պարել
      - Vous aimez le français ? Դուք սիրում եք ֆրանսերենը
      - Oui, j’aime beaucoup le français Այո ես սիրում եմ ֆրանսերենը
      Quelle langue parlez-vous?
      Vous parlez français ?(japonais, chinois, russe…) Դուք խոսում եք ֆրանսերեն (ճապոներեն, չինարեն, ռուսերեն)
      -Oui, je parle français. Այո ես խոսում եմ ֆրանսերեն
      Elle s’appelle comment ? Ինչ է նրա անունը
      Elle s'appelle Anne Նրա անունը Աննա է
      Quelle est la nationalité de Anna? Որն է Աննայի ազգությունը
      Anne est armenienne. Նա հայուհի է


      Il/Elle habite où ? Որտեղ է ապրում նա
      - Elle habite Paris. Նա ապրում է Փարիզում
      Quelle musique elle aime ? Ինչ երաժշտություն է սիրում նա
      Bonjour Corinne, vous aimez la musique (le théâtre, cinéma, danse). Բարեվ Կարինե, դու սիրում էս երաժշտությունը (թատրոնը, կինոն, պարը)
      - Oui, j’aime beaucoup la musique, . Այո ես սիրում եմ երաժշտությունը
      Surtout quel type de musique ? Հատկապես ինչ կարգի երաժշտություն
      -Surtout la musique classique Հատկապես դասական երաժշտություն
      Quelle est sa profession ? Ինչ է նրա մասնագիտությունը
      Elle est actrice Նա դերասան է
      .Qui est- ce ? Ով է սա
      C’est Edit Piaf.-սա Էդիթ Պիատն է Elle est chanteuse. Սա երգիչ է
      C’est moi- Սա ես եմ C’est nous Սա մենք ենք
      C’est toi Սա դու էս C’est vous Սա դուք եք
      C’est lui (արական) Սա նա է C’est eux (արական) սա նրանք են
      C’est elle (իգական) Սա նա է C’est elles (իգական) Սա նրանք են


      Questions Հարցեր
      1.Tu aimes la musique classique (le théâtre japonais, le cinéma américain, la musique moderne, la danse moderne,le cinéma français, la danse espagnole, la chanson française, la théâtre arménien).
      Դու սիրում էս դասական երաժշտությունը (Ճապոնական թատրոնը, Ամերիկյան կինոն, ժամանակակից երաժշտությունը, ժամանակակից պարը, ֆրանսիական կինոն, իսպանյական պարը, ֆրանիսական երգը, հայկական թատրոնը )
      2.Vous aimez le théâtre arménien ou la musique arménienne.- (Le théâtre arménien ou le théâtre japonais, le sport français ou le sport américain, la danse arménienne ou la danse latine, le cinéma américain ou le cinéma français, la musique classique ou la musique moderne
      Դուք սիրում եք հայկական երաժշտությունը և հայկական թատրոնը (հայկական թատրոն կամ ճապոնական թատրոն, ֆրանսիկանմ սպորտ կամ հայկական սպորտ, հայկական պար կամ լտինական պար, ամերիկայն կինոն կամ ֆրանսիական կինոն, դասական երաժշտություն կամ ժամանակակից երաժշտություն )
      .3. Devinez –ենթադրություններ
      Il est chanteur. Il est arménien. Il habite en France. Qui est- ce ? Նա երգիչ է, հայ է, ապրում է ֆրանսիայում: Օվ է նա: Շառլ Անզնավուր
      2. Elle est chanteuse. Elle est américaine. Elle est blonde. Elle est petite. Qui est- ce ? Նա երգիչ է, ամերիկացի է, շիկահեր է, փոքր է: Օվ է նա
      Քրիստեն Բելլ
      3. շիկահեր է, փոքր է: Օվ է նա
      Պատրիսիա Կաս
      3. Il est français. Il est footballeur. Il est brun et grand. Il habite en France. (Garou, Roberto Carlos, Patricia Kaas, Mher Mkrtchian, , Victor Hugo, Christian Dior.
      Նա ֆրանսիացի ֆուտբոլիստ է, մազերը շականակագույն են, նա մեծ է ապրում է ֆրանսիայում:
      Նա Ռոբերտո Կառլոսն է:

      Supprimer
  4. Ո՞վ է խոսում
    Խոսողը Աննան է
    Ինչի՞ մասին է նա խոսում
    Նա խոսում է Փիերի մասին
    Ինչպիս՞ին է Փիերը
    Նա երիտասարդ է, բարձրահսակ և այլն։
    Ի՞նչ է նա սիրում
    Դուք սիրու՞մ եք պարել
    Այո, ես սիրում եմ պարել, իսկ դու՞ք
    Ես նույնպես սիրում եմ պարել
    Իսկ ձեզ դու՞ր է գալիս ֆրանսերենը
    Այո, ինձ դուր է գալիս ֆրանսերենը
    Ի՞նչ լեզուներով եք տիրապետում
    Դուք խոսու՞մ եք ֆրանսերեն
    Այո ես խոսում եմ ֆրանսերեն
    Ի՞նչ է նրա անունը
    Նրա անունը Աննա է
    Ո՞րն է Աննայի ազգությունը
    Աննան հայ է

    Որտե՞ղ է նա ապրում
    Նա ապրում է Փարիզում
    Ի՞նչ երաժշտություն է նա սիրում
    Բարև Կարինե, ես սիրում եմ երաժշտություն
    Այո, ես սիրում եմ երաժշտություն շատ
    Ի՞նչ տեսակի երաժշտություն ես սիրում
    Ես սիրում եմ դասական երաժշտություն
    Ի՞նչ մասնագիտություն նա ունի
    Նա դերասանուհի է
    Ո՞վ է սա
    Սա Էդիթ Պիաֆն է, նա երգչուհի է
    Սա ես եմ
    Սա դու ես
    Սա նա է. արական
    Սա նա է. իգական
    Սա մենք ենք
    Սա դուք եք
    Սա նրանք են. արական
    Սա նրանք են. իգական
    Դու սիրու՞մ ես դասական երաժշտություն (ճապոնական թատրոն, ամերիկական կինոթատրոն, ժամանակակից երաժշտություն, ֆրանսիական կինոթատրոն, իսպանական պար, ֆրանսերեն երգ, հայակական թատրոն)
    Դուք սիրու՞մ եք հայկական թատրոնը կամ հայկական երաժշտությունը (հայկական թատրոն կամ ճապոնական թատրոն, ֆրասյիական սպորտ կամ հայկական սպորտ, հայկական պար կամ լատին, ամերիկական կինոթատրոն կամ ֆրանսիական կինոթատրոն, դասական երաժշտություն կամ ժամանակակից երաժշտություն)
    Նա երգիչ է, նա հայ է, նա ապրում է Ֆրանսիայում, ո՞վ է նա։
    Նա երգչուհի է, նա ամերիկացի է, նա շիկահեր է, նա ցածրահասակ է, ո՞վ է նա։
    Նա ֆրանսիացի է, նա ֆուտբոլիստ է, նա թուխ է և բարձրահասակ, նա ապրում է Ֆրանսիայում, ո՞վ է նա

    RépondreSupprimer
  5. 1 Charlez Aznavour
    2 Patrisia Kaas
    3 Roberto Carlos

    RépondreSupprimer
  6. shushan eprikyan

    1.Tu aimes la musique classique (le théâtre japonais, le cinéma américain, la musique moderne, la danse moderne,le cinéma français, la danse espagnole, la chanson française, la théâtre arménien). –դու սիրում ես դասական երաժշտություն, ճապոնական թատրոն, ամերիկյան կինոթատրոն, ժամանակքկից երաժշտություն, ժամանակակից պար, ֆրանսիական թատրոն, իսպանական պարեր, շանսոնի երգերը, հայկական թատրոնը
    2.Vous aimez le théâtre arménien ou la musique arménienne.- (Le théâtre arménien ou le théâtre japonais, le sport français ou le sport américain, la danse arménienne ou la danse latine, le cinéma américain ou le cinéma français, la musique classique ou la musique moderne
    .3. Devinez Il est chanteur. Il est arménien. Il habite en France. Qui est- ce ?– սիրում ես հայկական թատրոնը կամ հայկական երաժշտությունը, կամ ճապոնական թատրոնը, ֆրանսիական սպորտ կամ ամեիկյան, հայկական պարերը կամ լատինական, կինոթատրոնը ամերիկյան, թե ֆրանսիական, դասական, թե ժամանակակից երաժշտություն։ գուշակիր երգչին։ գուշակիր հային։ գուշակիր ֆրանսիացուն։
    2. Elle est chanteuse. Elle est américaine. Elle est blonde. Elle est petite. Qui est- ce ?
    3. Il est français. Il est footballeur. Il est brun et grand. Il habite en France. (Garou, Roberto Carlos, Patricia Kaas, Mher Mkrtchian, , Victor Hugo, Christian Dior.– նա երգչուհին է։ Նա ամերիկացի է։ Նա շիկահեր է։ Նա փոքրիկ է։ Ո՞վ է նա։ Նա ֆրանսիացի է։ Նա ֆուտբոլիստ է։ Նա թուխ է և մեծ։ Նա ապրում է ֆրանսիայում։

    RépondreSupprimer
  7. Ո՞վ է խոսում:
    Աննան է խոսում:
    Ու՞մ մասին է նա խոսում:
    Նա խոսում է Պիեռի մասին:
    Ինչիսի՞ն է Պիեռը:
    Նա երիտասարդ է, բարձրահասակ, այլն:
    - Ի՞նչ է նա սիրում:
    - Դուք սիրու՞մ եք պարը(թատրոն, կինո, սպորտ):
    - Այո, ես շատ եմ սիրում պարը: Եվ դու՞ք:
    - Ես նույնպես, սիրում եմ պարը:
    - Դուք սիրու՞մ եք ֆրանսերենը:
    - Այո, ես շատ եմ սիրում ֆրանսերեն:
    - Ի՞նչ լեզուներով եք դուք խոսում: Դուք ֆրանսերեն խոսու՞մ եք:
    - Այո, ես խոսում եմ ֆրանսերեն:
    - Ի՞նչ է նրա անունը:
    - Նրա անունը Աննա է:

    - Որտե՞ղ է նա ապրում:
    - Նա ապրում է Փարիզում: Ի՞նչ երաժշտություն է նա սիրում:
    Բարև Կորին, դուք սիրու՞մ եք երաժշտությունը(թատրոնը, կինոթատրոնը, պարը):
    - Այո, ես շատ եմ սիրում երաժշտությունը:
    -Հատկապես, ո՞ր տիպի երաժշտությունը:
    - Հատկապես դասական երաժշտությունը:
    - Ի՞նչ է նրա մասնագիտությունը:
    - Նա դերասանուհի է:
    - Ո՛վ է նա:
    - Նա Էդիթ Պիաֆն է: Նա երգչուհի է:
    Սա ես եմ:
    Սա դու ես:
    Սա նա է/Սա նա է:
    Սա մենք ենք:
    Սա դուք եք:
    Սա նրանք են/Սա նրանք են:

    1. Դու սիրու՞մ ես դասական երաժշտություն(ճապոնական թատրոն, ամերիկյան կինոթատրոն, ժամանակակից երաժշտություն, ժամանակակից պար, ֆրանսիական կինոթատրոն, իսպանական պարը, ֆրանսիական երգ, հայկական թատրոն):
    2. Դուք սիրու՞մ եք հայկական թատրոնը կամ հայկական երաժշտությունը.- (հայկական թատրոնը կամ ճապոնական թատրոնը, ֆրանսիական կամ ամերիկյան սպորտը, հայկական կամ լատինական պարերը, ամերիկյան կամ ֆրանսիական կինոթատրոնը, դասական կամ ժամանակակից երաժշտությունը):

    Հարցեր
    3. Գուշակեք - Նա երգիչ է: Նա հայ է: Նա ապրում է ֆրանսիայում: Ո՞վ է նա: - Շառլ Ազնավուր:
    2. Նա երգչուհի է: Նա ամերիկացի է: Նա շիկահեր է: Նա փոքր է: Ո՞վ է նա - Britney Spears
    3. Նա ֆրանսիացի է: Նա ֆուտբոլիստ է: Նա բարձրահասակ է և թուխ: Նա ապրում է ֆրանսիայում(Գաղու, Ռոբերտո Կարլոս, Պատրիսիա Կաաս, Մհեր Մկրտչյան, Վիկտոր Հյուգո, Կրիստիան Դիոր): - Ռոբերտո Կարլոս:

    RépondreSupprimer
  8. Guissanee
    Qui parle? Ով է Խոսում:
    C'est Anne qui parle. Աննան է խոսում:
    Elles parlent de qui ? Ումից են խոսում
    Elle parle de Pierre. Նա խոսում Պիեռից:
    Pierre est comment ? Ինչպիսին է Պիեռը:
    Il et jeune ,grand etc. Նա երիտասարդ է, մեծ
    Qu’est-ce qu’il aime ? Ինչ է հավանում:
    - Vous aimez la danse ? (Théâtre, cinéma, sport). Դուք հավանում եք պարը, թատրոնը սպորտը
    - Oui, j’aime beaucoup la danse. Et vous ? Այո, ես շատ եմ սիրում պարը, իսկ դուք?:
    - Moi aussi, j’aime la danse. Եսել եմ սիորւմ Պարը:
    - Vous aimez le français ? Սիրում եք ֆրանսերենը:
    - Oui, j’aime beaucoup le français Այո, Շատ եմ սիրում Ֆրանսերենը:
    Quelle langue parlez-vous? Ինչ լեզվով եք դուք խոսում:
    Vous parlez français ?(japonais, chinois, russe…) Դուք խոսում եք Ֆրանսերեն, Ճապոներեն, Չիներեն Ռուսերեն
    -Oui, je parle français. Այո, ես խոսում եմ Ֆրանսերեն:
    Elle s’appelle comment ? Ինչ է նրա անունը
    Elle s'appelle Anne Նրան անունը Աննա է
    Quelle est la nationalité de Anna? Ինչ ազգություն ունի:
    Anne est armenienne. Նա հայ է:




    Il/Elle habite où ? Նա որտեղ է ապրում
    - Elle habite Paris. Նա Պարիզում է ապրում
    Quelle musique elle aime ? Ինչ երաժշտություն է նա սիրում:
    Bonjour Corinne, vous aimez la musique (le théâtre, cinéma, danse). Բարեւ ձեզ Կորին, դուք սիրում եք Երաժշտություն Թատրոնը Պարը.
    - Oui, j’aime beaucoup la musique, . Այո շատ եմ սիրում Երաժշտություն:
    Surtout quel type de musique ? Ինր ժանրի երաժշտություն:
    -Surtout la musique classique Ամենաշատը դասական երաժշտություն
    Quelle est sa profession ? Ինչ Մասնագիտություն ունի:
    Elle est actrice Նա դերասանուհի է:
    .Qui est- ce ?
    C’est Edit Piaf. Elle est chanteuse. Նա Եդիտ Պիաֆն է: Նա երգչուհի է:
    C’est moi Սա ես եմ: C’est nous Սա մենք ենք:
    C’est toi Սա դու ես C’est vous Սա դու եք:
    C’est lui Սա նա է C’est eux Սա նրանք են:
    C’est elle Սա նա է C’est elles Սա նա է



    Questions
    1.Tu aimes la musique classique (le théâtre japonais, le cinéma américain, la musique moderne, la danse moderne,le cinéma français, la danse espagnole, la chanson française, la théâtre arménien).
    Դու սիրում ես դասական երաժշտությունը: ճապոնական թատրոնը ամերիկական ֆիլմերը, Ժամանակակից երաժշտությունը Հայկական Թատրոն:
    2.Vous aimez le théâtre arménien ou la musique arménienne.- (Le théâtre arménien ou le théâtre japonais, le sport français ou le sport américain, la danse arménienne ou la danse latine, le cinéma américain ou le cinéma français, la musique classique ou la musique modern
    Դուք հավանում եք հայկական թատրոը կամ հայկական երաժշտությունը: Հայկական թատրոնը կամ ճապոնական թատրոն Ֆրանսիական սպորտը կամ Ամերիկյան սպորտը Հայական Պարը կամ լատինո պարը, Ամերիկյան կինոթատրոնը կամ ֆրանսիական կինեթատրոնը, դասական երաժշտություն կամ ժամանակակից երաժծտությունը:
    .3. Devinez Il est chanteur. Il est arménien. Il habite en France. Qui est- ce ?
    Նա երգիչ է նա հայ է նա ապրում է Ֆրանսիայում
    2. Elle est chanteuse. Elle est américaine. Elle est blonde. Elle est petite. Qui est- ce ?
    Նա երգչուհի է նա Ամերիկուհի է Նա շիկահեր է նա փոքր է:
    3. Il est français. Il est footballeur. Il est brun et grand. Il habite en France.
    Նա ֆրասիացի է նա ֆուտբոլիստ է նա թուխ է նա բարձրահասակ է նա ապրում է ֆրասիայում:
    (Garou, Roberto Carlos, Patricia Kaas, Mher Mkrtchian, , Victor Hugo, Christian Dior.

    RépondreSupprimer
  9. Qui parle? Ով է Խոսում:
    C'est Anne qui parle. Աննան է խոսում:
    Elles parlent de qui ? Ումից են խոսում
    Elle parle de Pierre. Նա խոսում Պիեռից:
    Pierre est comment ? Ինչպիսին է Պիեռը:
    Il et jeune ,grand etc. Նա երիտասարդ է, մեծ ոչխար անասուն կով տավար ձի
    Qu’est-ce qu’il aime ? Ինչ է հավանում:
    - Vous aimez la danse ? (Théâtre, cinéma, sport). Դուք հավանում եք պարը, թատրոնը սպորտը
    - Oui, j’aime beaucoup la danse. Et vous ? Այո, ես շատ եմ սիրում պարը, իսկ դուք?:
    - Moi aussi, j’aime la danse. Եսել եմ սիորւմ Պարը:
    - Vous aimez le français ? Սիրում եք ֆրանսերենը:
    - Oui, j’aime beaucoup le français Այո, Շատ եմ սիրում Ֆրանսերենը:
    Quelle langue parlez-vous? Ինչ լեզվով եք դուք խոսում:
    Vous parlez français ?(japonais, chinois, russe…) Դուք խոսում եք Ֆրանսերեն, Ճապոներեն, Չիներեն Ռուսերեն
    -Oui, je parle français. Այո, ես խոսում եմ Ֆրանսերեն:
    Elle s’appelle comment ? Ինչ է նրա անունը
    Elle s'appelle Anne Նրան անունը Աննա
    Quelle est la nationalité de Anna?
    Anne est armenienne.

    ​Vanoyan Grigor

    RépondreSupprimer